Discussion en français !

Any of the Fractal family here in Paris or north of Paris? I have a semi private small solo show about 2 hours north of Paris. Just thought i would check. I’m going on to Germany and Spain from there but in both places i have students that have several of my model Knaggs guitars and FM3’s and FM9’s. I normally would not have an issue with bringing my guitars and fractal. (Although i have used borrow Fractal units in other countries quite a lot) but this trip i have a few flights on very small planes.

Again i just need to use it for Saturday Sunday but i fly into paris Thursday morning and get riding to north of Paris thursday. Taking the train back Monday then later Monday training it to Germany. Just thought i’d put it out here.

Thank you for reading



Un membre de la famille Fractal ici à Paris ou au nord de Paris ? J'ai une petite exposition personnelle semi-privée à environ 2 heures au nord de Paris. Je pensais juste que je vérifierais. À partir de là, je pars en Allemagne et en Espagne, mais dans les deux pays, j'ai des étudiants qui possèdent plusieurs de mes modèles de guitares Knaggs ainsi que des FM3 et FM9. Normalement, je n'aurais aucun problème à apporter mes guitares et ma fractale. (Bien que j'aie beaucoup utilisé des unités fractales empruntées dans d'autres pays), mais ce voyage, j'ai quelques vols sur de très petits avions.

Encore une fois, j'ai juste besoin de l'utiliser pour samedi dimanche mais je m'envole pour Paris jeudi matin et je pars au nord de Paris jeudi. Je reprends le train lundi, puis plus tard lundi, je l'entraîne vers l'Allemagne. Je pensais juste que je le mettrais ici.

Merci pour la lecture
 

Attachments

  • 2aea85e4-608f-4f86-b326-8b5dd54e22ae.jpeg
    2aea85e4-608f-4f86-b326-8b5dd54e22ae.jpeg
    401.7 KB · Views: 1
Back
Top Bottom