...

viking

Inskrivning! :)

En inskrivningslista för att pejla hur många vi är samt för att kunna sammanställa en lista för informationsutskick angående träffar, projekt och andra roliga evenemang.

Skriv en rad och låt oss hålla kontakten.
:D

Hallå eller mitt namn är Jörgen och har lirat AXE i några år nu.
Första AXEN var en ultra Steve Vai egna som användes på hans Europa turne för något år sedan.
Spelar nu AXE 2 fm 9,0
Bra initsiativ med detta att knyta upp användare på hemma plan.
Please let me know när det är grejjjjjjer på g.
Håller till i Göteborg.

mvh jörgen
 
Last edited:
Räkna in mig också.
Har en Axe Fx ULTRA från 2009 och en AxeFx II från 2011, samt ett gäng rörförstärkare som jag inte kan skiljas ifrån.
Jobbar i Stockholm, bor på landet...
 
Men om vi pratar om en Axe-Fest Sverige känns Fuzz-Mässan 2013 rätt given. Vi är 3 än så länge, med Veronica så 4... :D
Hej alla - jag tänker också pricka in mässan i år! Är nybliven Axe-ägare sedan några veckor och grymt impad. Många av de modellerade stärkarna har jag giggat med och att plugga in en strata i Fx-tvåan och skrolla runt lite känns som en skön nostalgi-kick. Har inte använt gitarr så mycket på senare år, eftersom jag torskat på Stick, men med den här burken i studion åker gurorna fram allt som oftast.
 
Hej alla glada!!
Är det någon i Stockholmsområdet som har köpt eller ska köpa en Atomic CLR som man skulle kunna få komma o prova?
Hao de gott!

Man vet ju aldrig ;) I live in Stockholm and I'm on the CLR waiting list. If we can get a good room somewhere for auditioning, I can bring them when they arrive as well as my RCFs. I think Tom said the European versions of the CLR will start to ship around mid Feb.

(ursäkta engelskan!)
 
Grymt gött i så fall. Jag har replokal i midsommarkransen där det finns ganska gott om ledig tid.
Man kan spela när och hur man vill!
 
Hallå hallå grabbar! Måste tyvärr ställa in för egen del i år. Har helt andra åtaganden i helgen. Men givetvis ska ni andra träffas och bärsa och ha kul! Använd gärna tråden för att prata ihop er. Fuzz-mässan är nu under helgen, 27-28. Det kommer att vara många på plats i Göteborg. Ha det gött och glöm inte att ta lite bilder för lägga upp. :)
 
Back
Top Bottom