...

Ser ut att möjligtvis kunna bli en liten sväng till mässan på söndag. Idag har sambon bokat upp mig (schysst att man själv får bestämma sin tid :roll, vad gör man inte för husfriden?). Barnen ska på olika kalas, så då kan man nog komma loss. Nån mer som är där på söndag?
 
Om vädret blir bra sticker jag dit och spelar lite gatumusik utanför mässhallen. Gjorde det idag och det var kul (pilot-test av min nya batteridrivna Roland Street Cube). Skrik till om du passerar mig där, vore kul att hälsa IRL :) Många kul seminarier i morgon eftermiddag; Jojje Wadenius, IA Eklund... (inne på hotellteatern). GMF tycker jag hade en intressant monter, gillar att kolla alla lösa gitarrdelar; skulle vilja bygga en vintage-aktig strata med mikarna vinklade tvärtom emot Fenders orgnaldesign (tror det kommer att låta bättre). Det var också kul att kolla in Dusenberg-gitarrerna, även om de är för tunga för min smak. Tycker lätta instrument klingar bättre och har skönare rundgångsrepsons. Bra mässpriser om man är ute efter att köpa något. Fibenare Guitars är rätt fina.
 
min mor ringde och hälsade glad midsommar. Har en förmåga att glömma bort alla helgdagar här borta. Men man får väl smälla i sig ett par pilsner då i ren sympati
 
Back
Top Bottom