Axe-Fx Norge

Hoi,jeg og en kompis bestilte nettopp en CLR hver ;)

Får se hvor lang tid dette tar da.

37 dollar per i shipping fra det nye UK lageret de har fixa seg.
Og tror prisen blir 1000 dollar+shipping+moms. Er vi heldige,så får vi dem for ca 7500 kr hver. Deeet går ann!
 
Fett Morten.. Kommer og sjekker ut når du har fått den (og jeg er i Oslo) :D

6014.-+mva=8019.- pr stk (det går også an)

1037x5.8 /0,75 = :D
 
hmm,åssen regner du ut dette ? :)

6014 x 1,25 =7517

jo og toll gebyr /2 ca 150 kr
 
Hehe. Takk for det Morten :)

Du kan ikke gange med 1,25. Du må dele på 0.75 ellers blir det feil. Klassisk feil. Sitter med sånt på jobben hele dagen. Hvis du skal selge varer med fortjeneste, så lønner det seg å dele, slik at % blir riktig :)

Du må betale moms på frakt også (hele beløpet som står som verdi)

6025 (dagens kurs 5.81 nok) : 0.75 = 8033.-
 
Last edited:
Hehe. Takk for det Morten :)

Du kan ikke gange med 1,25. Du må dele på 0.75 ellers blir det feil. Klassisk feil. Sitter med sånt på jobben hele dagen. Hvis du skal selge varer med fortjeneste, så lønner det seg å dele, slik at % blir riktig :)

Du må betale moms på frakt også (hele beløpet som står som verdi)

6025 (dagens kurs 5.81 nok) : 0.75 = 8033.-

Joda, du skal legge til 25%. 4 deler + 1 del moms, dvs 5 deler til sammen.

Hvis du vil gjøre det andre veien må du isåfall dele på 0,8. Ved å dele på 0,75 legger du til 33,3% :ugeek
 
Last edited:
Sorry mac. Satt i en helt annen verden her. Utregning av bruttofortjeneste blir ikke det samme som mva.. Måtte justere hodet etter jobb.

1037$+mva=7550.- med dagens kurs...
 
Last edited:
Mye som låter veeldig bra her nå ja ;)

Litt mye bass i factory presets. Men da er det jo bare og skru ned litt bass jo,hoho
 
Yo,har ikke hørt noe enda. Vi satt oss på liste på en hver.. men vi sendte ny mail for en måned siden. At vi skulle ha 2 stk hver. (jeg og en kompis)
Ikke fått noe svar enda.

Men gleder meg syykt!!
 
Back
Top Bottom