Axe-Fx Norge

Utflytta trønder som bodde 10 år i Oslo her:) Bor nå ved Stuttgart i Tyskland... Savner ofte Norge/Norsk så jeg blir alltid glad når jeg ser noen ur-norske brukernavn;)
 
Grillings, øl og gitar.. :D

Fikk testa Matrix Q12a i går. Det funker som ei kule. Må selvfølgelig justere litt klang, delay og eq, men var imponert over trøkket i de. Stod på 2.5 (av 10) og rundt 50% på AXII. Bra med bånn også. Noen andre som har testa Matrix eller CLR?

Lurer på om jeg ikke skal få over et par for å teste skikkelig. Blir vel å kjøpe Q12a hvis jeg gjør det, tror jeg.
 
Høres ut som drømmesommeren:)

Jeg har en matrix cfr12 (og gt1000fx). Er superfornøyd med den. Bruker den riktignok bare som "personlig monitor" og kjører Axen rett i PA. Har bare hatt den siden jul men fått gjort unna en 8-10 ganske forskjellige jobber med den. Herlig å ha full kontroll over egen scenelyd!
 
Sjekka med Matt hos Matrix. Kommer på 16000.- ferdig med moms hjem på døra mi.. For 2 stk Q12a. Skal få testa HK monitorene mine igjen. De står i Oslo :(

Hvis noen får testa eller kjøpt seg CLR, så si fra.
 
Last edited:
Jeg har foreløpig kjørt min Axe-Fx2 gjennom to Mackie 350 kasser. Ikke helt fornøyd med lyden der, men slett ikke verst. Foreløpig bare testet på øving, men skal prøve dem på en spillejobb om et par uker.
Jeg står på ventelista hos Atomic for 2 stk. CLR, men må innrømme at jeg er usikker på hva som er best; Matrix Q12a eller CLR. Prismessig tror jeg de kommer ut ganske likt.
 
Weehoo! Torje her. Æ e 24 å bor i Oslo men e nok nordlænning ja (e fra Bjerkvik: Jenny Jensen, Vidar Vang, Robert Burås). æ har en axe-fx II som æ har brukt live 3-4 gang me monitor (det som fantes) å rett i bordet. feit lyd!

Hadde vært dritbra me øl, pølse å axe-fest i Oslo tell sommern ja! På tide egentli. æ så at di sæll kemper (får sånn ekkel frysningsgufs nedover ryggen kvær gang æ skriv det, neida)

på 4sound rett neddi heimdalsgata her. kosta vel 12-13000 eller nå (huske ikke). seedoftheday æ må anbefale AVH guitar repair, han Allen Victor Hunter, gitarteknikern tell Meshuggah. Han har gjort setup på gitaran mine å e en skikkeli hyggeli kar. Æ bli å bruke han tell alt framover :)

Har tell gode å få testa axe-fx'n me voxn min som poweramp/monitor. det e en vox ad120vt, æ har så løst tell å prøve det men bor i blokk (argh) å det e førr mye å bære utn bil :p

Bor på Birkelunden :)
 
Back
Top Bottom