Axe-Fx in Nederland en België

Mocht iemand in de vakantie periode een pb van Axe Fx verslaving hebben en trillende vingers, kom gerust langs in Frankrijk Montauban voor a shot of Axe Fx...don't hesit...Géén bier hier en de melk is hier rood,

MVG
 
Lijkt me wel tof. De vorige heb ik gemist. :(
Maar ja, toen snapte ik nog vrij weinig van dat ding, nu kan ik er redelijk goed mee overweg. Nu zou ik er wat aan hebben.
 
Ik voel er wel voor om een keer een wat kleinschaliger event te organiseren.
Meer "zelf doen", meer workshop-achtig. Met meer inbreng van de deelnemers.

Iedereen neemt z'n gear mee (zonder versterking) en laptops, alles aansluiten op een mengtafel met versterking, desgewenst hoofdtelefoons voor eigen monitoring, en dan vragen gaan beantwoorden, experimenteren enz.

Lijkt me cool.

@GibsonLesPaul, wat vind jij?
 
Hoi Yek.
Op zich natuurlijk een mooie gelegenheid, als daar voldoende animo voor is.
Laten we even offline de mogelijkheden bekijken
 
Goede avond!

Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest, maar nu het tijd wordt voor een AFII zet ik mijn huidige spulletjes te koop. Iemand interesse in een Ultra? Eventueel heb ik een Gordius Big Little Giant om het geheel aan te sturen.

Groeten,

Marvin
 
Ik kan het nauwelijks voorstellen dat er hier nog iemand interesse heeft in een Ultra. Van een Axe FX naar een AX8 of omgekeerd, dat zie ik nog wel gebeuren, maar terug naar een Ultra? Het lijkt me dat je toch Marktplaats op zal moeten. Tenzij het de jouwe was die ik tot voor kort daar zag staan.
 
Net sinds een week in het bezit van mijn Axe FX 2+. Ik moet zeggen echt een geweldig apparaat. Ben nog bezig alles een beetje aan het uitzoeken. Maar ben ook blij dat er een Nederlands sprekende afdeling is. Ik woon zelf in de buurt van Groningen.
 
Ha mannen,

Stel, Larry Mitchell komt naar Ned., wie zou er voor naar Leiden komen?
 
Kan er nagenoeg van uit gaan er geen gelegenheid voor te hebben. Jammer!!!!
Larry op een volgend Axe Fest? Doen!!!!
 
Back
Top Bottom