Axe Fest - The Dutch Version

Well I actually waited for the holidays to be over so more people would see this thread. So come on in Dutch and Belgian People!
 
So far seems like about 20 people want to join, maybe it's good to tentatively start picking some dates? If more people are interested they can always jump in while the when/where is being decided.
 
Vorige keer was het in Nieuwveen.

Misschien leuk om het dit keer wat centraler te doen?

Er moet iig genoeg ruimte zijn, voor de gear van iedereen, en er moet een P.A. zijn.
En een bar voor broodjes en bier...

Maar goed, eerst naar L.A. voor het Amerikaanse Axe-Fest. :)
 
Vorige keer was het in Nieuwveen.

Misschien leuk om het dit keer wat centraler te doen?

Er moet iig genoeg ruimte zijn, voor de gear van iedereen, en er moet een P.A. zijn.
En een bar voor broodjes en bier...

Maar goed, eerst naar L.A. voor het Amerikaanse Axe-Fest. :)

Ja! Dacht ik wel! Heeft die glibber een kaartje naar L.A. volgende maand...
 
  • Like
Reactions: yek
Valt eigenlijk best mee. KLM 740 Euri vrijdag heen en maandag terug (aankomst dinsdag...).

Maar Yek reist waarschijnlijk meer in styleeee...


Veel plezier,man!
 
Ik vlieg op 3 okt. En de 7e terug. Pak ik nog iets meer van LA mee.
Ben op uitnodiging van G66 (ben ik erg dankbaar voor). Anders zou ik nooit zijn gegaan.
 
Goeie reis dan alvast! Ik ben net 2 weken terug van vakantie rondom LA (Long Beach om precies te zijn, inclusief roadtrip naar Arizona, Utah en Nevada), mooie plek om rond te kijken.

Over hoe dit Axe-Feestje te regelen: eerst een locatie, dan een datum? Nieuwveen is wat mij betreft centraal genoeg, maar ik vind het niet zo'n probleem om 1,5-2 uur te rijden (kom vanuit Brabant). Als iemand andere/betere suggesties heeft, laat je vooral horen. Die hoef je van mij niet te verwachten want ik ben niet bepaald bekend met de Randstad. :)
 
Dutch en ik zijn op de achtergrond bezig om eea in elkaar te zetten, zodra we definitieve datum of plaats hebben posten we het meteen. Wordt vervolgd!

We (Dutch and me) are busy in the background to check dates and places. As soon as some details are confirmed we'll post it here. To be cont'd.
 
For you NL-guys with minimal German-language understanding: Here`s my latest idea for a "all together" Axe-Fest GER/NL/AT/CH: Let`s rent a house for 25 - 46 persons outside Koeln Area ... for a nice weekend together ...

More infomations here: Axe-Fest Germany 2014 ???. - Seite 4
 
Back
Top Bottom